• وبلاگ : شـــجـــره طيّـــبــــه
  • يادداشت : سحرگاه بعد از فراق حضرت امام (ره)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بسم الله القهار الجبار

    بخشي از بيانيه جمعي از فدائيان ولايت

    در پي اهانت وقيحانه مزدوران خودفروخته به ساحت ملكوتي ولايت

    بار ديگر دست شيطان از آستين عنصري زبون و خودفروخته بيرون آمد تا بر چهره درخشان نائب امام زمان(عج) پنجه كشد تا ضمن اينكه اندكي از شراره هاي آتش خشم ناشي شكستهاي گذشته را فرو مي نشاند ، اذهان را از فرمايشات بسيار مهم و نهايي ولي امر مسلمين در برخورد با سران فتنه منحرف نمايد.

    اين هتاكي سخيف و شيطنت آميز در حالي صورت گرفت كه اين عنصر مفلوك قبلاً نيز بارها بلاهت و حماقت خويش را در اهانت به بزرگان نشان داده و به نوعي مهره سوخته و غيرقابل اعتنا تبديل گرديده بود.

    اگر شعله هاي خشم فدائيان ولايت اين عنصر بي مقدار را در كام خويش فرو نمي كشد فقط و فقط به خاطر احترام به قانون و فرمان ولايت در رعايت آن است والا اين آلت دست شيطان بعد از اين وقاحت كامل ، به سرعت به سزاي عمل ننگينش مي رسيد.

    شياطين و مسئولان غافل يقين داشته باشند همانگونه كه امام غيوران در مواجهه با سلمان رشدي شيطان ملاحظه قيود جامعه بين المللي را نكرده و بر نابوديش حكم قاطع و بي ترديد دادند ، اگر مقدسات ما در اين جامعه محترم شمرده نشود و مورد هتاكي قرار گيرد ، ديگر هيچ خط قرمزي براي ما اهميت ندارد و خميني بت شكن با " بند ميم" وصيت نامه الهي سياسي خويش تكليف ما را روشن كرده است.

    اگر مي خواهيد كه شعله هاي خشم مقدس ما براي سوزاندان هستي شياطين هتاك زبانه نكشد ، زودتر وارد عمل شويد و قانون را به اجرا بگذاريد ، انتظار جامعه اسلامي از شما اين است

    اگر امواج خروشان و خشمگين عاشقان ولايت از سراسر كشور به حركت درنيامدند تا با تحصن در جلوي خانه ملت اين عنصر خودفروخته را از اين مكان مقدس بيرون كشيده و به سزاي عمل ننگينش برسانند به اين خاطر بود تا به قانون و مجريان قانون فرصت عمل به وظيفه داده شودu313.ir

    جماران


    به نظر شما امام ساده زيست ما که در چنين مکاني زندگي کرد ، راضي است بعد از مرگ به اين بارگاه ؟!


    مرقد امام خميني

    فروش کد شارژ موبايل (همراه اول، تاليا، ايرانسل)

    ارزان تر از همه جا

    ويژه اعضاي سايت روبان قرمز

    با شرايط ويژه

    به اميد داشتن يك ازدواج به هنگام، پايدار و آسان براي هر ايراني