سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با پاکناز پاکشون کردم !!!

معمولاً انسان ها هنگامی که می خواهند فکر کنند به جایی خلوت آرام وساکت می روندمن هم که دیروز در چنین شرایطی قرار گرفته بودم همان طور که داشتم با فشار جمعیت اتوبوس به این طرف وآن طرف می رفتم!!!یکدفعه یاد آْن آگهی بازرگانی افتادم که فکر می کنم اکثرا باید آن را به خاطر داشته باشید.

نمی دانم چرا اما شاید با دیدن پسر بچه ها یا شاید هم دختر بچه هایی که دست کش نداشتند و سعی می کردند دستانشان را زیر آستین های لباسشان پنهان کنند ذهنم به صورت خودکار یاد این آگهی بازرگانی افتاده باشد.
اما به هر حال ؛ از آن جایی که در این چند وقت تمام فکر و ذهن ما در گیر مسئله ی فلسطین و غزه و اسرائیل غاصب و سران کشور های غربی وعربی شده است (وهر چیز و نا چیز را که دیده می بیند دل آن را به این قضیه مر بوط می سازد)این جمله را نیز به این قضیه مربوط ساختیم .

ما اسرائیل را همان دست های محو شده می بینیم ، دست هایی که پاک شده اند ، واضح تر بگویم دست هایی که پنهان شده اند زیر آستین ها !! آستین هایی که همان سران کشور های غربی و عربی هستند!!

 از همین حالا داریم این هشدار را به این  عدو مبین ها و عدو هایی که دم از حمایت و دوستی می ز نند و هدفشان چیز دیگری است می گوییم که ما اسرائیل غاصب را با ایمان ، ایثار و مقاومت پاک کرده ایم و محو ؛ وان شاءالله وبه یاری خداوند می خواهیم این دست پنهان شده را ، دستی که از ترس پنهان شده را از ریشه بر کنیم وقطعش کنیم حال این هشدار را می دهیم که یا حامیان اسرائیل نیز با مقاومت وملت های آزاده ی جهان همسو شوند تا کمتر آسیب ببینند یا به همراه آن دست قطع خواهند شد .

اگر راه اول انتخاب شود که خوب خود شما در نظر بگیرید که اگر آن دست قطع شده باشد چه حالتی برای آن آستین ها پیش می آید ؟ آویزان می شوند و سست . واگر راه دوم انتخاب شود که مشخص است دیگر ؛یک بار هم گفته ایم .

این طور می شود از این مقایسه نتیجه گرفت که اسرائیل بدون حامیانش لخت خواهد بود و بی دفاع وحامیان نیز بدون اسرائیل سست وبدون ابزار اسرائیل ابزاری بیش نیست در دست همین سران کشور های غربی و عربی .

آی! سران بی غیرت عرب! عبرت بگیرید از گذشته هایی که عبرت گرفتنی است ! چشمانتان را باز کنید هنوز دو نقطه فاصله هست بین عبرت و غیرت ! غیرت به خرج دهید! کمی ! تاخودتان عبرت نشوید !وهنوز یک نقطه فاصله هست بین غرب و عرب ! ای اعرابی که به نسب هاتان می نازید ای آن ها که خود را هنوز با نام پدرانتان صدا می زنید ! فلان بن فلان ها به خود آیید شما عرب هستید ! وهنوز فاصله هست تا ... تا های فراوان ! به خود آیید!

می ترسید آیا ؟ ای کسانی که با شمشیر هاتان می رقصید! می ترسید آیا؟ از چه ؟ از که؟ مگر مسلمان نیستید؟ مگر قرآن شما فرق می کند با ما؟در قرآن شما هم آیا « اتقوا الله » ها هست؟ در قرآن شما هم آیا « بشیراً ونذیراً » ها هست؟ حداقل این قدر به خود جرأت بدهید که رو راست بگویید دینتان چیست؟ اصلا دین دارید شما؟ کتابتان چیست؟

اصلاً هیچ چیز و هیچ کس را قبول نداشته باشید فقط کمی تأمل کنید! کمی! باور کنید که عقل دارید! باور کنید! باور کنید که اشرف مخلوقات هستید! وباور کنید که شیطان به خاطر سجده نکردن بر شما از در گاه خدا رانده شده! آن وقت چگونه می توانید بپذیرید این سجده ها و بوسه هاتان را بر در گاه شیطان! به خود آیید! به خود آیید!

 


نگاشته شده در دوشنبه 87/10/30ساعت 3:53 صبح به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak