سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندر احوالات نامه ها!

درپیوست نامه جمع کثیری از وبلاگ نویسان محترم به جناب آقای علی احمدی وزیر محترم آموزش وپرورش لازم دانستم که من نیز نطق پس از دستوری داشته باشم .

خطاب به دوستان وبلاگ نویسم عرض می کنم که عزیزان نیت شما خیر بوده است وهدفتان هم خیر امابا توجه به شناختی که ما از برخی مسئولان محترم داریم بعید می دانیم که چنین پیشنهادی به طبع آقایان خوش آید؛ ولی قبول افتادنش در نظر آقایان را نیز بعید نمی دانیم.

امااین نظر اگر هم خدایی ناکرده مقبول طبع ایشان باشد؛ از روال اداری کارها که خبر دارید شاید تا شصت سال آینده اگر وزیران دوره های بعد کارشکنی نفرمایند اجرایی شود.شاید ...شاید آن روز بیاید...شاید... . البته لازم به ذکر است که ما خدمات ارزشمند دولت وهیئت وزیران محترم را نادیده نمی گیریم و سپاس گذار نیز هستیم ولی آْیا آنچه انجام داده اند وان شاءالله قرار است انجام بدهند چیزی فراتر از حیطه ی وظایفشان بوده؟

 یقینا پاسخ منفی است .کارشکنی ها را هم قبول داریم ، وخیلی چیزهای دیگر را هم قبول داریم که راه را بر اجرای یکسری از مسائل بسته اند ولی اراده وعزم شکست ناپذیر ایرانیان را بیشتر قبول داریم.

این ها که البته نامه هایی است مجازی وخدا می داند آیا به آن ها رسیدگی شودیانه زیرا ما در دیدار حضوریمان با جناب وزیر چیزی جز سر تکان دادن از ایشان ندیدیم ونامه ای که معلوم نیست در بایگانی کدام اداره شان خاک می خورد . البته نامردی نکنیم شاید امضای وزیر محترم پایش خورده باشد که :رؤیت شد بایگانی شود.

وآن چه لازم الذکر تر است این که انقلاب خودمان و دفاع مقدس خودمان خیلی بیشتر محتاج این هستند که درباره شان مطلب نوشته شود.اگر همان چند سال پیش به فکر افتاده بودند وبه جای اینکه عمده تغییراتشان در کتاب های درسی این باشد که اسم امین واکرم را به امید وآرزو تغییر دهند وتصمیم کبری را از کتاب های فارسیمان حذف کنندوکتاب فارسی دوست داشتنیمان را تجزیه کنندبه دو قسمت بخوانیم وبنویسیم؛کتاب جدیدی می نوشتند با مضمون انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس الان این قدر مشکل نداشتیم .

دلمان پر است آقای وزیر! گفتنی زیاد داریم اما آیا گوش شنوایی هم هست ؟ آری قبول دارم گوش شنوا داریم ! راست می گویید ولی آیا وزیر عاملی هم هست؟آیا کسی هست که به آن چه تصویب می کنید عمل کند؟ آقای وزیر نمی خواهیم وقتتان گرفته شود که هم بشنوید وهم عمل کنید کارتان زیاد می شود وخدای ناکرده سر گیجه می گیرید از عادتی که پیدا کرده اید برای تکان دادن سرتان ما این ها را نمی خواهیم ودوست نداریم شما اذیت بشوید پس ما خودمان هم می گوییم ، هم می نویسیم ، هم گوش می دهیم !!! شما فقط عمل کنید خواهش می کنیم وامیدواریم عملی کردن واجرایی کردن کارها ومصوباتتان هم مثل گوش کردنتان فقط محدود به سر تکان دادنتان نباشد .

ان شاءالله. به امید پاسخی خواهیم نشست وبه امید آن روز که شاید بیاید.وبه امید اینکه مسائل حیاتی کشور خودمان که هیچ، مسائل حیاتی دنیای اسلام نیز در کتاب های درسی گنجانده شود.مسائلی که واقعا حیاتی هستند وبا حذف آن ها از تاریخ معلوم نبود که چه بر سر ایران اسلامی و دنیای اسلام می آمد .دیگر وارد این مسائل نمی شویم و از خداوند متعال برای تمام دلسوزان این مرز و بوم واسلام ناب محمدی (ص) توفیق روز افزون می طلبیم.

وچه زیبا گفته است این دوست عزیز:
«فقط در یک جمله به ایشان عرض میکنم اگر آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیام امام در این زمینه که در تمامی جهان پخش شده است به گوش نسل‌های آینده‌ نرسد و در مدارس به آن پرداخته نشود شما هم مانند خیلی از مسئولین فرهنگی باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشید.»

دوستان وبلاگ نویس حتما مطالعه بفرمایند:
وبلاگ گروهی فصل انتظار

 


نگاشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 4:9 صبح به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak