سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لطیفه های شیرین ملا کروبی!

شنیده شده که در عوالم رویا حجه الاسلام والمسلمین! جناب آقای کروبی انگیزه حضور خود را در انتخابات این گونه عنوان کرده اند: «من فقط برای عوض کردن حال و هوا به میدان آمدم! ایشان در ادامه خاطر نشان کرده اند که چون جو حاکم در زمان انتخابات جو پر استرس و جنجال بر انگیزی است از این رو تصمیم گرفتم به صحنه بیایم تا حال و هوا را عوض کنم و از میزان فشار ها و استرس های وارده بر ذهن مردم عزیز ایران بکاهم! و هدفم از این کار فقط و فقط خدمت به خلق خدا بوده است و بس. و گرنه ما کجا و ریاست جمهوری کجا»!!
ایشان در ادامه سخنان خود از تمامی نویسندگان و طنز پردازان بشر دوست دعوت کرده اند که سخنان نغز ایشان را در طی این دوره به همراه سخنان نغز تر دوره های قبل گرد آوری کرده و هر چه زودتر لطیفه های شیرین ملا کروبی را به بازار عرضه نمایند!
و همچنین از مترجمان عزیز نیز دعوت به عمل آمده که با توجه به استقبال فراوان از این اثر در خارج از کشور در این حرکت خداپسندانه و بشر دوستانه شرکت کرده و به محض آماده شدن کتاب آن را به زبان های مختلف و زنده ی دنیا ترجمه نمایند!
پیش بینی شده است با توجه به شدت تاثیر گذاری این کتاب در اذهان مردم میزان امید به زندگی در افراد به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت!!!


نگاشته شده در چهارشنبه 88/2/30ساعت 2:24 عصر به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak