سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

آغاز سخن را با سخنان رهبری عزیز و رئیس جمهور محبوبمان مزین می کنم:

اما قسمتی از سخنان رهبر عزیز در دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات‏ قرآن:

من مى‏بینم تو همین قضایاى سه چهار روز اخیر باز بعضى‏ها هى میخواهند اختلافها و شکافها را بیشتر کنند؛ نه، نباید اختلاف به وجود بیاید؛ همه با هم برادرند، همه با هم همکارى باید بکنند؛ همه باید براى ساختن کشور به یکدیگر کمک بکنند. به کسى نباید بیهوده تهمت زد؛ کسى را نباید به خاطر یک امر، از همه‏ى آن چیزهائى که صلاحیت محسوب میشود، انسان او را نفى بکند. با انصاف باید بود؛ با انصاف باید عمل کرد؛ با انصاف باید حرف زد. خداى متعال در مورد دشمنان میگوید: «و لا یجرمنّکم شنآن قوم على الّا تعدلوا اعدلوا هو اقرب للتّقوى»؛(7) اگر با کسى دشمنید، این دشمنى موجب نشود که نسبت به او بى‏انصافى کنید، بى‏عدالتى کنید؛ حتّى نسبت به دشمن؛ حالا آن که دشمن هم نیست. بى‏عدالتى‏ها را همه کنار بگذارند؛ بى‏انصافى‏ها را همه کنار بگذارند؛ همه در زیر پرچم نظام اسلامى و جمهورى اسلامى جمع بشوند؛ اصولى وجود دارد، به آن اصول همه پابندى خودشان را اعلام بکنند. در کنار هم باشند، اختلاف سلیقه هم باشد. چه اشکال دارد؟ همیشه اختلاف سلیقه بوده. در دورانهاى مختلف هر جائى که این اختلاف سلیقه‏ها و اختلاف برداشتها با هواى نفس انسان مخلوط شد، کار خراب میشود. هواى نفس را باید خیلى ملاحظه کرد. به خودمان در فریب خوردن از هواى نفس سوءظن داشته باشیم. نگاه کنیم ببینیم کجا نفس است و هوى‏هاى نفسانى ماست؛ کجا نه، واقعاً احساس تکلیف است؛ و در احساس تکلیف هم دقت بکنیم که قدم از دایره‏ى تکلیف آنطرف‏تر نباید گذاشت؛ زیاده‏روى نباید کرد. آن وقت لطف خدا با ماست. همچنانى که تا امروز به فضل الهى، به حول و قوه‏ى الهى، لطف الهى با ملت ایران بوده است؛ بعد از این هم ان‏شاءاللَّه خواهد بود. 

و این هم قسمتی از صحبت های رئیس جمهور در در جمع اساتید بسیجی:

در روزهای اخیر عده ای با خیال خام خود به تکاپو افتادند تا رابطه دولت و رهبر عزیز انقلاب را خدشه‌دار جلوه دهند و با جار و جنجال، جدایی و فاصله بین دولت و رهبری را القاء کنند در حالی که آنان نمی‌دانند که نوع رابطه ما با مقام معظم رهبری فراتر از قالب‌های سیاسی و اداری است و از جنس محبت ، اعتقادی و پدر پسری است.
وی تصریح کرد: وارد شدن بدخواهان در چنین عرصه ای و القاء چنین شبهاتی حرکتی بی‌نتیجه است و آنها قطعا چنین آرزویی را به گور خواهند برد و این راه به روی شیاطین بسته است.
می رسیم به سخن خودمان:

من برای آن عده از دوستان عزیزی که مرا به تعصب محکوم کردند متاسفم! و رنجیده خاطر شدم از دوستی که نسبت ابلهی را به من داد!!

من در جمع چندین نفره ی این دوستان فقط یک چیز گفتم(برداشت سیاسی نشود)! و آن اینکه واقعا برایتان متاسفم چون با این وضعیت نشان می دهید که نشناخته به دکتر رای داده اید! که حال به ولایت مداریش شک کرده اید!

آنچه که از آغاز واضح و مشخص بود ولایت مداری دکتر بود که خب خود ایشان نیز چند باره به آن اشاره نمودند.

اما همین کسانی که دم از ولایت مدار نبودن دکتر می زدند مگر این قسمت از سخنان رهبر عزیز را که در آغاز ذکر شد نشنیده بودند و یا ندیده بودن در سایت های مختلف؟!

اگر دیده و یا شنیده بودند پس دیگر چه جای بحثی باقی می ماند؟ این ها خودشان دم از ولایت مداری می زنند ولی ولایت مدار واقعی نیستند بلکه شعارش را می دهند!

درست است ما به خاطر علاقمندیمان به آقای احمدی نژاد دوست نداریم که آقای مشایی در دولت باشد چون حساسیت ها را می بینیم و از این حرفایی علیه دکتر زده می شود ناراحت و نگرانیم اما ما را چه به این کارها؟!

الحمدلله جناب آقای دکتر احمدی نژاد با پشتوانه ای چون رهبری و شناختی که از اطرافیان دارند بهتر از ما دوستان و دشمنان خود را می شناسند و هوشمندی خود را نیز به اثبات رسانده اند.

به امید هدایت دوستان!


نگاشته شده در شنبه 88/5/10ساعت 1:52 عصر به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak