سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                                                 آیا برای فتنه سرخ آماده ایم؟!
اول نوشت:
(انگار لازم است که تصریح کنم من مخالفت با دکتر احمدی نژاد را مخالفت با رهبری نمی دانم! من تعصبی روی شخص خاصی ندارم این برای هزارمین بار من فقط و فقط با محوریت آقا صحبت می کنم در هر زمینه ای کاری با فلانی و فلانی هم ندارم در ضمن من اسمی از دکتر نبرده ام دقت شود لطفا گفته ام دولت)!
تصمیم گرفتم مطلبی بنویسم طبق معمول همیشه با استمداد از صحبت های ولی امرمان امام خامنه ای هر چه فکر میکردم دلم نمیامد خودم چیزی بنویسم از شدت زیبایی و صراحت صحبت های آقا اما بالاخره آن چه به ذهنم رسیده را می نویسم.

در صحنه ی سیاسی کشور آنچه که بیش از پیش خود نمایی می کند تقسیم جامعه به طور آشکار به دو گروه خودی و نا خودی است که قبلا هم در مورد آن سخن گفته ایم نا خودی ها که تکلیفشان مشخص است اما جنابان خودی! که یکسری از ان ها تکلیفشان با خودشان هم روشن نیست!
از ولایت دم می زنند و متاسفانه گروهی خواسته و گروهی ناخواسته آب در آسیاب دشمن می ریزند! می خواهید بدانید چگونه پس بخوانید:
سال گذشته آقای سید احمد خاتمی(لازم به ذکر است که نقل قول از ایشان به معنای تمجیدشان نیست)! صحبتی را مطرح کردند با مضمون ولایت شعاری یا ولایت مداری و امروز ما ولایت نداری را نیز به آن اضافه می کنیم با اجازه ی بزرگترهای خودی!
نمی دانم پس هوش و زیرکی و علم (البته به قول آقا علم به معنای عام آن نه فقط علوم تجربی) عده ای کجا رفته است؟! اکثرا هم ادعا می کنند که متحول شده اند و با دیدی باز به فعالیت هایشان ادامه خواهند داد اما گویی هر چه از قبل هم داشته اند در کوزه گذاشته و شروع می کنند به گفتن چیزهایی که اصلا خوشایند نیست.
روی سخن من در این پست فقط و فقط با خودی هاست! از دست یکسری واقعا به ستوه آمده ام واقعا عجب صبری رهبر دارد! از مهره های سوخته ای چون کروبی و امثالهم سخن گفتن چه مشکلی از مملکت را رفع می کند؟! یا انتقاد از دولت ولایی و انقلابیمان؟! یا از دعواهای مدیران نوشتن؟! بابا به خود آیید! بس است از خواب غفلت بیدار شوید!
به قول قیصر امین پور عزیز که زیبا سروده: « دیگران اگر چه خوب یا خدا نکرده بد خوب من چه کرده ام؟» آی، ای شماهایی که سریعا صحبت های رهبر در  مورد اشتباهات برخی مسئولان را بزرگ می کنید چرا روی دیگر سخنان مولایمان را نمی بینید و چرا در این عرصه که دیگر کشته نخواهیم شد در صحنه ی مبارزات زیبایی ها را نمی بینید؟ چرا؟
مگر همین رهبر چندین بار و مکررا نفرموده اند که مشکلاتی هست همه ی ما می دانیم اما حالا که دولتی آمده و هدفش خدمت رسانی است چوب لای چرخش نگذاریم؟مگر نفرموده اند که مسائل را اصلی فرعی کنید؟ مگر توجه ها را به سمت دیگر ماجرا جلب نمی کنند؟
آی، ایها الناس دلم خون است! مگر مشکل امام حسن(ع)  چه بود که صلح بر ایشان تحمیل شد؟ به توصیه خود آقا لطفا کتاب صلح امام حسن(ع) را بخوانید! آن زمان هم یک مشکل داخلی داشتیم یک مشکل خارجی! گروهی از داخل خنجر بر کشیده بودند و گروهی از خارج. چرا می خواهید سید علی عزیزمان در چنین شرایطی قرار دهید چرا همراهی اش نمی کنید دم از ولایت می زنید و نامه ها می نویسید اما در عمل کم می آورید؟
مگر رهبر در همان دیدار با دانشجویان نگفتند چقدر از فلان مسئله می دانید و تحلیلتان چیست و...(عنوان نمی کنم که بروید متن سخن رانی ها را به طور کامل در سایت ایشان بخوانید). کدام یک از ما از این مسائل اصلی که شنیدیم گفتیم و نوشتیم و تحلیل کردیم؟ آیا باز هم به بهانه ی سخنان آقابه همان مسائل فرعی نپرداختیم و گرفتار نشدیم؟!
لطف کنید و بروید صحبت های دکتر لنکرانی را که از زمان عصبانیت آقا می گوید بخوانید(در همان سایت رهبری موجود است) که زمانی که دو نفر از مسئولان در حال گلایه کردن از هم بوده اند آقا می فرمایند:«شما که برای کار خودتان مسئولیت نگرفته‌اید. باید همت‌تان رفع مشکل کشور و خدمت به مردم باشد. این دعواها را دور بریزید. به جای آن بروید کار کنید. مبنای کارتان هم قانون باشد، نه سلایق شخصی خودتان.»
آقایان بس کنید و همتتان را مضاعف که آقا فرمودند هر تلاشی جهاد نیست بلکه تلاشی که در مقابل دشمن باشد جهاد است و سه بار گفتند جهاد! از جهاد علمی گفتند آن هم علم نه به معنای خاص آن که به معنای عام آن! بروید و فکر نان کنید که خربزه آب است!
خود را آماده ی فتنه ی سرخ کنید که فتنه ی سبز گذشت! کم دل آقا را خون کنید! به جای پرداختن به مسائل گذشته و مهره های سوخته و فتنه ی بر باد رفته از فتنه های در پیش رو بگویید! اصلا چقدر آماده اید برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری؟ خودتان هیچ چند نفر را آگاه کرده اید با این بصیرت هاتان ای عمارها؟!
آی، ای قلم به دستان قلمتان در کدام جهت می چرخد حواستان هست که مسئولیت و باری بس سنگین به عهده دارید؟ چرا از اینکه قوه ی قضائیه سران فتنه را دستگیر نمی کند شاکی هستید اما متوجه خودتان نیستید که بابا سران فتنه آینده دارند راحت برای خودشان می چرخند و طرح و برنامه می ریزند اما شما هنوز در فتنه ی گذشته جا مانده اید؟
این ها را گفتم که بعدا نگویید ای دل غافل کاش.. کاش... کاش...! و نکته ی آخر اینکه آقایان برگردید به مواضع امام! برگردید به مواضع انقلاب! بصیرت هاتان را بالا ببرید و آگاه سازی کنید و عقب نمانید از عرصه ی جهاد علمی که از غافلین یا جاهلین و یا خدای ناکرده از معاندین نشوید که متضرر خواهید شد.

چشم هارا باید شست، جور دیگر باید دید! *اللهم عجل لولیک الفرج*

نگاشته شده در سه شنبه 89/6/16ساعت 10:10 صبح به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak