سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن مبین افتخار مسلمانان جهان

خبر تکان دهنده بود سوزاندن تعدادی قرآن در سالروز یازده سپتامبر به دستور کشیشی مسیحی در آمریکا!

جالب است نمی دانم چه فکری کرده اند؟! اصلا فکر نکرده اند این بهتر است، اما آنچه که من می دانم این است خدا خودش با من سخن گفته و وعده داده است و البته به تمامی بشریت این ها را گفته اما یکسری لیاقت بهره بردن از آن را ندارند.

لیاقت ندارند بهره ببرند از آنچه خداوند فرموده : «والله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین» وعده ی خداوند حق است: «و قل جاء الحق و زهق الباطل و ان الباطل کان زهوقا» و در جواب بی عقلانی که تعداد مسلمان های جهان را در برابر تعداد جمعیت موجود می سنجند چه زیبا آمده است: « فان حزب الله هم الغالبون».

دلمان خون است و خشمگینیم اما ما شیعیان جهان آینده ی سبزی داریم که روح انتظار را در دل هامان روشن ساخته و امیدی است برای ادامه راه این همان چیزی است که این مغرضین و معاندان را به زبونی کشانده و به  زانو در آورده است.

آی، ای احمق ها که همه چیز را با هم قاطی کرده اید و از روی عجز محض به این شاخه و آن شاخه می پرید ای بوزینه های کثیف! شب های قدر امسال، شب ضربت خوردن و شهادت مولامان،قرآن ناطقمان،علی(ع) یک میلیارد و اندی مسلمان قرآن به سر نگرفتند و به آن تمسک نجستند که حالا شما به راحتی بیایید آن ها را بسوزانید.

 

قر آن به سر گرفتن مسلمانان_ شجره طیبه

مگر کم داشته ایم از نشانه های سالم ماندن قرآن در آتش سوزی ها و بمب گذاری ها و ... و خداوند متعال در این آیات چه زیبا فرموده اند:«قد خلت من قبلکم سنن فسیروا فی الارض فانظروا کیف کان عاقبة المکذبین» و «هذا بیان للناس وهدی وموعظة للمتقین»

نمونه ها گویاست:

سالم ماندن قرآن _ شجره طیبه

سالم ماندن قرآن در سقوط هواپیما _ شجره طیبه


و قر آن ناطقمان علی(ع) در نهج البلاغه چه زیبا فرموده اند:

«خدا، قرآن را فرونشاننده عطش علمی دانشمندان، و باران بهاری برای قلب فقیهان، و راه گسترده و وسیع برای صالحان قرار داده است. قرآن، دارویی است که با آن بیماری وجود ندارد، نوری است که با آن تاریکی یافت نمی شود، ریسمانی است که رشته های آن محکم و پناهگاهی است که قلّه آن بلند است، توان و قدرتی است برای آن که آن را برگزیند، محل امنی است برای هر کس که وارد آن شود، راهنمایی است تا از او پیروی کنند، وسیله انجام وظیفه است برای آن که قرآن را راه و رسم خود قرار دهد، برهانی است بر آن کس که با آن سخن بگوید، عامل پیروزی است برای آن کس که با آن استدلال کند، نجات دهنده است برای آن کس که حافظ آن باشد و به آن عمل کند، و راهبر آن که آن را به کار گیرد و نشانه هدایت است برای آن کس که در او بنگرد».

همانگونه که به خیال خامتان قرآن ناطقمان را از ما گرفتید همان گونه قرآن مکتوبمان را هم خواهید توانست بیچاره ها!

مرکل بی عقل فکر کرده ای با جایزه دادن به امثال کاریکاتوریست دانمارکی توهین کننده به پیامبر(ص)، پیامبری که قرآن ایشان را «اسوه حسنه » نامیده ضربه ای به اسلام وارد کرده ای که در همین قرآن آمده است که :«ان الدین عندالله الاسلام»؟! خیر در اشتباه بزرگی به سر می برید و در خواب غفلت که چه عرض کنم رسما مرده اید شما ها.

*الهم عجل لولیک الفرج*


نگاشته شده در جمعه 89/6/19ساعت 7:57 صبح به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak