سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبر آمدن رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم باعث خوش حالی دل های بیدار و عاشق و شیفته ی رهبری شده است حتی زمین خشک و کویری قم هم بی صبرانه در انتظار باران قدم های ایشان است با آمدن آقا بهار دوباره به شهرمان می آید و به پاییز اجازه خود نمایی نخواهد داد.
رهبرا ما در خط ولایت بوده ایم و ان شاالله که ازین پس نیز لایق باشیم و از این مسیر منحرف نشویم. رهبرا با آمدنت خورشید خسته ی پر کار قم هم به مرخصی خواهد رفت! زیرا با حضور شما نیازی به تابیدن آن نیست. رهبرا برکات آمدن شما به شهر که هیچ به تک تک زندگی ها خواهد رسید.
دل در جای خود نمی گنجد و در انتظار شنیدن سخنان فصیح و بیانات روشن گرانه شماست. آن چه که به عنوان  فصل الخطاب مورد توجه مسئولین و حوزویان قرار بگیرد ان شاالله. نمی دانم برای چه موضوعی به قم می آیید و چه خواهید گفت اما  دوست دارم در این سفر تکلیف ها را مشخص کنید و راه ها را جدا!
دوست دارم وقتی می آیی پرده از چهره ی منافقین برداشته و دل های مردم انقلابی را شاد کنید. گرچه بعید می دانم شما به اندازه ی ما کم صبر باشید! شما با دلی به وسعت بی نهایت و قلبی رئوف چنین کاری را بکنید.
ان شاالله هر چه زودتر برسد روزی که امامت امت را به دست خود به ولی عصرمان و مولامان حجت ابن اللحسن تحویل بدهید ان شاالله.

نگاشته شده در پنج شنبه 89/7/22ساعت 7:1 عصر به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak