سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سکوت رسانه ملی در برابر تهاجم فرهنگی بزرگترین ضربه به نهضت انتظار است
فعال عرصه رسانه‌های اینترنتی در گفتگو با آینده روشن در مورد نقش رسانه‌ها در نهضت انتظار اظهار داشت: رسانه ها نقش بسیار زیادی در این زمینه دارند اما متاسفانه پیش از آن که ما به فکر چاره بیفتیم دشمنانمان هویت ما را باز شناسی نمودند به طوری که وقتی در سال 67 رهبر معظم انقلاب از شبیخون فرهنگی سخن گفتند کسی متوجه هوشیاری ایشان و مفهموم صحبتشان نشد، اما پس از سال ها معلوم می شود که در سال 65 در نشستی که در اورشلیم و با عنوان «بازشناسی هویت شیعه»  تشکیل شد  فوکویاما ژاپنی الاصل تبعه ی آمریکا شیعه را به پرنده ای بلند پرواز تشبیه می کند که یک بال سرخ دارد و یک بال سبز و زرهی بر تن دارد با عنوان ولایت فقیه و برای مبارزه با این زره باید به صورت جدی فعالیت کرد.

نتیجه ی این نشست این می شود که مهندسی معکوسی را در مقابل شیعیان به کار گیرند که اول ولایت فقیه را از بین ببرند بعد شهادت طلبی یا همان بال سرخ، چون در این صورت عاشورا در جامعه به رفاه طلبی تبدیل می شد و وقتی چنین شد انتظار نیز به خودی خود از جامعه رخت بر می بست. 

نکته ی جالب این جاست که آنها در همین هنگام با استفاده از مهندسی صحیح و تزریق آن به جوامع خود، حضرت مسیح را منجی آخر الزمان جلوه می دهند. همان منجی و مسیحایی که متاسفانه در ادبیات رسانه ای مابسیار فراگیر شده است. 

طیبه علی افزود: نقشه آنها کاملا برنامه ریزی شده بود لذا ولی امر مسلمین جهان با تعبیرهای گوناگونی از جمله تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی هشدارها را اعلام می داشتند، اما متاسفانه به این هشدارها توجهی نمی شد و در نهایت این بی توجهی ها به فضاحت فتنه سال 88 انجامید.

وی که علاوه بر فعالیت در رسانه‌های مختلف به نوشتن مطلب در وبلاگ های شجره طیبه و بروبچه‌های ارزشی هم اهتمام می‌ورزد افزود: اکنون هم این داستان به جنگی تبدیل شده است با عنوان جنگ نرم، همان اقدامات روانی و تبلیغات رسانه ای، همان که اگر مورد بی مهری قرار گیرد فتنه ی بزرگ تری را به بار خواهد آورد. 
این فعال عرصه مجازی خاطر نشان ساخت: پس باید هشیار بود و با بصیرت و آگاهی وآگاهی بخشی رسانه ها را در مقابل اهداف دشمنان آماده نمود و زیبایی های انتظار و شور و نشاطش را به تصویر کشید. 

وی وظیفه رسانه ها را در بحث مبارزه با جریان های منفی و تبلیغ نهضت انتظار بسیار حساس عنوان کرد و اذعان داشت: در درجه ی اول رسانه ها باید جوانان را که به فرموده ی رهبر معظم انقلاب، افسران جوان این جنگ نرم هستند را به خود جذب کنند سپس با بی طرفی و به تصویر کشیدن واقعیت های موجود و انکار ناپذیر جامعه و سپس آگاهی دهی در مورد این جبهه فعالیت نمایند.

طیبه علی افزود: باید در ذهن جوان امروز ما فردی با عنوان نایب حضرت مهدی(عج) جایی داشته باشد و بداند که اطاعت از او واجب است این باید فرهنگش فرا گیر شود باید امت سر افراز ایران اسلامی امام خویش را بشناسند، و با بصیرت سعی در فراهم کردن زمینه های ظهور مولایمان مهدی(عج) را فراهم کنند و به فرموده ی امام خمینی(ره) «چه در جنگ و چه در صلح بزرگ ترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهان خواران خصوصا آمریکا و شوروی از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند.»

وی اذعان داشت: الحمدالله این اواخر وضعیت رسانه ملی ما کمی بهتر شده است اما هنوز فاصله بسیار زیاد است، تا رسالتی که رسانه ها به عهده دارند؛ یعنی ایجاد روح امید و شادابی و نشاط دوران انتظار و تشویق برای حرکتی خوش بینانه به جلو که خواسته ی امام امت هم هست و ایجاد آمادگی در افراد برای فراهم سازی زمینه های ظهور برای رسیدن به اهدافی که نقطه آرمانی اندیشه‌ های ما هستند. 

باید دید چند درصد از برنامه ها طبق گفته ی امام خامنه ای انجام گرفته چنان که آیت الله حسن زاده آملی فرمود: «گوش‌تان به دهان رهبر باشد. چون ایشان گوششان به دهان حجت‌بن‌الحسن(عج) است.»

 وی رسانه‌ ها را عامل مهمی در ترویج افکار انحرافی مهدویت دانست و افزود:رسانه ی تصویری ما خصوصا با به نمایش در آوردن لباس ها و مدهای غربی و طرح ها و تابلوهای تزئیناتی وموسیقی ها و مواردی از این قبیل که بعضا جزء نمادهای فرقه ها و مکاتب انحرافی هستند نقش فراوانی در این زمینه دارد. 

خانم طیبه علی در مورد علت دشمنی غرب با نهضت انتظار اظهار داشت: نهضت انتظار نور امید را در دل های شیعیان روشن نگاه داشته است چنان که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیرشان فرمودند اگر دشمن از ما مأیوس شود شکست خورده است، و این در مورد همه صادق است ملتی که انگیزه و امید نداشته باشند دچار رکود خواهند شد و این یعنی برخواستن بوی تعفن از آن ملت!
 اگر دقت کرده باشیم ایشان در فرمایشات اخیرشان روی نگاه امیدوارانه و خوش بینانه تأکید داشته اند.

http://bfnews.ir/vdchmqnx.23nwkdftt2.html


نگاشته شده در چهارشنبه 89/10/15ساعت 6:57 عصر به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak