سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                                     اساس عالم، حق است.
زمانی،امام عزیزمان فرمود: « ما به دنبال سه آرمان هستیم، یکی حکومت دینی در کشور است و دو آرمان دیگر نیز ایجاد بیداری و احیای هویت جهان اسلام و ایجاد عدالت خواهی معنوی بر محور توحید در جهان است ».

وقتی مردم آگاه و بیدار کشور عزیزم ایران در سال پنجاه و هفت  علیه بی دینی و بی عدالتی و حکومت طاغوت قیام کردند،با رهبری امام عزیز قیامشان تبدیل به انقلابی عظیم شد که اکنون آوازه ی آن در تمام جهان پیچیده است.الحمدالله حکومت جمهوری اسلامی در کشور ایجاد شد و دیگر هیچ ابر قدرتی هم نتوانست غلطی بکند و نخواهد توانست، اما دو آرمان دیگر که حتی بعد از دفاع مقدس هشت ساله مان نیز امام به آن اشاره نمودند، که: « دفاع هشت ساله ما بیداری مردم آفریقا و اروپا و فتح فلسطین را در پی خواهد داشت ».

اینکه استناد به سخنان امام عزیز می کنم هم دلیل دارد، زیرا او کسی بود که با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا به سوی جایگاه ابدی سفر کرد و دل های فراوانی را در عزای بی پدری داغدار نمود.
اما نبود امام خللی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی وارد نکرد زیرا مجلس خبرگان با انتخاب شایسته امام خامنه ای به عنوان ولی امر مسلمین جهان بار دیگر تیری به سوی دل های کور دشمنان نشانه رفت و خیال ها و خواب های باطلشان را آشفته نمود.

خرداد 68 _ شجره طیبههم ایشان که فرمودند:«امام، نهضت را جهانى میدانست و این انقلاب را متعلق به همه‌ى ملتهاى مسلمان، بلکه غیر مسلمان معرفى میکرد. امام از این ابائى نداشت. این غیر از دخالت در امور کشورهاست، که ما نمیکنیم؛ این غیر از صادر کردن انقلاب به سبک استعمارگران دیروز است، که ما این کار را نمیکنیم، اهلش نیستیم؛ این معنایش این است که بوى خوش این پدیده‌ى رحمانى باید در دنیا پراکنده شود، ملتها بفهمند که وظیفه‌شان چیست، ملتهاى مسلمان بدانند که هویتشان چگونه است و کجاست».

اما تلاش های دشمنان قسم خورده اسلام پایان نیافت و روز به روز بیشتر شد برای به اصطلاح از بین بردن اسلام و ایران و برای کمرنگ نمودن سختی ها رنج ها و شکنجه های مردم عزیزمان که در دوران انقلاب متحمل شدند.برای رسیدن به هدف از هیچ راهی هم فرو گزار نکردند نخست از طریق نظامی وارد شدند و در آن هشت سال چه خون ها که نریختند و چه جنایت ها که مرتکب نشدند واز هیچ شکنجه ی روحی و جسمی در اسارتگاه هایشان دریغ نکردند.

و بسیار تلاش نمودند تا حقیقت را وارونه جلوه دهند و در عرصه نظامی همه چیز را به نفع خود به پایان برسانند؛ به قول شاعر: « مدعی خواست که بن بکند ریشه ی ما/ غافل از آن که خدا هست در اندیشه ی ما ».
و مؤید این صحبت بیانات امام خامنه ای است که فرمودند: «همه ی تلاش های خودشان را کردند که جمهوری اسلامی را از بنیان نگذارند رشد کند،و البته نتوانستند.اقدام سیاسی کردند،محاصره ی اقتصادی کردند، جنگ تحمیلی را هشت سال بر این ملت تحمیل کردند، دشمنان این ملت را تجهیز کردند، وسوسه های درونی را به جان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی انداختند، نتوانستند.به این نتیجه رسیدند که نظام جمهوری اسلامی را نمی شود ساقط کرد، چون مدافع آن، سینه های سپر کرده ی مردم مؤمن است، میلیون ها انسان مؤمن این نظام را نگه داشته اند».

بار دیگر اما از طریق اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی وارد شدند و یاد سخنی از رهبر عزیز افتادم که فرمودند: « در تهاجم نظامی شما طرفتان را می شناسید، دشمنتان را می بینید، اما در تهاجم معنوی، تهاجم فرهنگی، تهاجم نرم، شما دشمن را در مقابل چشمانتان نمی بینید».و خوش بختانه در این جبهه هم مردم و ملت هشیار و بیدار و با بصیرت ما توانستند از امتحانات خود سرافراز بیرون بیایند و خواص بی بصیرت را که دچار وساوس شیطان ها شده بودند پس بزنند و به جهانیان ثابت کنند که جمهوری اسلامی را نمی شود ساقط کرد.
و این خود پیام دیگری بود برای ملت های مسلمان دنیا چنانچه امام خامنه ای فرمودند: «
گسترش موج بیداری اسلامی در دنیای امروز، حقیقتی است که فردای نیکی را به امت اسلامی نوید می‌دهد. از سه دهه پیش که با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، این خیزش پرقدرت آغاز شد، امت بزرگ ما بی‌وقفه پیش رفته، موانعی را از سر راه برداشته و سنگرهایی را فتح کرده است».

اما باید حواس ها جمع باشد که دشمن همیشه در کمین است، نکند این شود که همین کشور به هم ریخته شد و بن علی و مبارکی هم در رفتند و همین نه باید مسلمانان در جای جای این کره خاکی حواسشان را خوب جمع کنند نکند البرادعی ها و امثالهم روی کار بیایند و وضعیت مردم از آن چه که هست بدتر شود!
این فقط یک هشدار خواهرانه است به برادران و خواهران دینی خود در مصر و تونس و لبنان و ... .
این را من می گویم منی که طعم تلخ خیانت را چشیدم، من به اصطلاح افسر جوان جنگ نرمی که فتنه ی سال پیش را چون فشنگی که از کنار گوشم رد شده باشد دیدم که از بیخ گوش کشور عزیز و اسلامی ام ایران رد شد، من خودم با چشمان خود دیدم که چه نقشه ها که کشیده نشد برای بر اندازی نظام اسلامی کشورم ایران، من دیدم دو خواهر لبنانی گریان را که نگران جان و حال سید علی آقا و مولایشان بودند و دیدم که آن خانم افغان نگران بود و این نگرانی به وضوح در چهره اش نمایان بود و می گفت نکند این جا هم مانند افغانستان شود؟!

ای عزیز لبنانی و ای عزیزان افغانستانی و ای برادران و خواهران مصری و تونسی و اردنی و عربستانی! اکنون که تصمیم به بیداری گرفته اید خواهشمندم که سلاح بصیرت را فراموش نکنید به فرموده ولی امر مسلمین جهان نایب امام مهدی(عج)، نکند خدای ناکرده وارد بازی های سیاسی بی مورد شوید که امام خامنه ای فرموده اند: « من بار دیگر براى صدمین بار، هزارمین بار، از زبان ملت ایران خطاب به همه‌ى برادران مسلمان در اکناف عالم عرض میکنم: اتحاد خودتان را حفظ کنید، مبادا بازیچه‌ى دست دشمنان مشترکى بشوید که به عنوان قومیت عرب و عجم، به عنوان مذهب شیعه و سنى، به عناوین گوناگون دیگر، میخواهند بین شما اختلاف بیندازند».

و اما تکلیف ما چیست؟!و چه کاری از دستمان بر می آید؟
رهبر انقلاب فرمودند:
« جهان غرب و آمریکا از مقاومت ما و انقلاب ما و اینکه ما توانستیم استقامت کنیم به ستوه آمدند، اگر ما به عنوان یک کشور اسلامی که انقلاب کردیم، انقلابمان شکست بخورد و پیشرفت نکنیم و الگو نباشیم، کشورهای مسلمان دیگر بی‌انگیزه و ناامید می‌شوند. اگر می‌بینیم امروز در تونس و لبنان این اتفاقات می‌افتد و کشورهای مسلمان بیدارند به دلیل مقاومت ایران و پیشرفت ایران است». 

پس باید بیشتر تلاش کنیم و قطعا وعده ی خداوند حق خواهد بود:«الم تر ان الله خلق السموات والارض باالحق» ، ابراهیم، 19

و در تفسیر این آیه آمده است: عالَم بر اساس حق، خلق شده است و تمامی انسان ها به زودی مبعوث می شوند و آن هایی که در زندگی دنیا زندگی شان بر اساس حق بوده و به حق ایمان آورده و به آن عمل کرده اند به سعادت و بهشت نائل می شوند و آن هایی که زندگی شان باطل بوده، یعنی باطل را پرستیده و شیطان را پیروی کردند و طاغیان مستکبر را اطاعت نمودند، چون فریب عزت و قدرت ظاهری آنان را خوردند، چنین افرادی در آخرت قرین شقاوت خواهند بود و همان هایی که این ها پیرویشان می کردند، از این ها بیزاری می جویند و شیطان های انسی و جنی که معبود این ها قرار گرفته بودند، اظهار بیگانگی می کنند و برایشان معلوم می شود که عزت و حمد، همه از خدا بوده است.


نگاشته شده در شنبه 89/11/9ساعت 2:43 صبح به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak