سفارش تبلیغ
صبا ویژن

می گفتند هفت، هشت، فوقش ده تا دانش آموز در مدرسه دعوای برره ای کرده اند و انگار دست و پاهایشان خش برداشته، پس... مهران مدیری* بد آموزی دارد!
لابد... خنده ی زیاد عطاران هم بد آموزی داشته است دیگر...

اما...

هیچ بد آموزی ندارد که بر خلاف این همه تاکید آقا بر ترویج روحیه ی نشاط و امید در رسانه ها** و نقد هایی که بر برنامه های صدا و سیما داشتند و در زمان ابقای همین جناب ضرغامی هم عنوان کردند و خواستار اصلاح آن ها شدند اما متاسفانه وضعیت بهتر که نشد هیچ، بدتر هم شد!
آخر تا کی و کجا و چگونه اینگونه خواهند تاخت؟! آیا فکر می کنند مردم نمی بینند و نمی دانند یا آقا؟! که خوب ثابت شده هم امام و هم امت نظرات خود را عنوان کرده اند.

آیا باز کردن پیام فیلم های طرد شده از سوی اکثریت جامعه تاثیری در جایگاه رسانه خواهد داشت و واقعا فکر می کنند مردم ما بیدی هستند که با این بادها ...؟!
آیا واقعا خود کشی های رخ داده حاصل این پیام ها بوده است و هیچ بد آموزی در کار نبوده است؟
آیا واقعا روحیه ی نشاط و امید در پوشیدن چادر ها و روسری ها و لباس های رنگارنگ و تکه پاره شده خلاصه می شود؟ و اینکه تلوزیون را عزاخانه ای کرده اند برای خودش به چشم نخواهد آمد؟
امثال آیدا الگو خوانده می شوند از سوی برخی، آیا واقعا اینقدر شان و جایگاه بانوان ما را پایین فرض کرده اند؟

چند وقت یک بار هم مراسمی برگزار می کنند و تجلیلی و جایزه ای به افرادی که حتی نمی توانند کلوز آپ چهره شان در مراسم را نشان بینندگان بدهند و این خود گویای خیلی چیز هاست.
نه! این جور ها هم نیست آقایان محترم، مردم ما امروز بسیار بیدار تر و آزاده تر از آنند که برای شعار زن و آزادی تان سوت و کف بزنند و از خود بی خود شوند.
دیگر حناهاتان رنگی ندارد حداقل برای امت اسلامی جمهوری اسلامی ایران، بروید راحت برای همان هایی گل لگد کنید که با شما آشنایی زیادی ندارند و می خواهند از طریق شما ها به اهدافشان نزدیک تر شوند، گرچه خود آن ها هم به سوخته بودن شما پی برده اند...

درد سختی است، چاره ای ندارید  جز ... دســــ تــــــــــ و پـــــــــــــا ز _ _ _ _ دن!


مهم نوشت:
* هر گونه جانبداری از شخص یا اشخاص یا گروه و یا توهین به همان فوق الذکر ها را رد می کنم.
** ( بد نیست آنچه من شنیده ام را شما هم بشنوید: زمانی آقا فرموده اند با صدای گریه ی کودکی از تلوزیون سریع به پای آن رفتم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است و دیدم که مسواکی دارد گریه می کند که چرا صاحبش از آن استفاده نکرده است! خوب این مسواک مثلا به جای گریه به صاحبش می تواند بخندد و... . البته این نقلی به مضمون است).


نگاشته شده در جمعه 90/6/18ساعت 10:32 عصر به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak