سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مگر احمدی نژاد محبوب مردم چه کرده است که همه نگران این موضوع هستند که اگر به فلانی رای دهیم از کجا معلوم مانند احمدی نژاد نشود؟!

این سوالی است که این روز ها زیاد می شنویم و تبدیل شده است به یک دغدغه که خدای ناکرده نکند مشارکت مردم در انتخابات به دلیل این بی اعتمادی کم شود.

کم خدمت کرد به مردم و کشور؟ طرح های عقب افتاده ی زیادی را به اجرا در نیاورد آیا؟ مردمی نبود؟ فرهنگ کاخ نشینی و شاهانه ریاست جمهوری کردن را ور نینداخت آیا؟

چرا همه ی این کار ها و خیلی کارهای دیگر را انجام داد و به سرانجام رساند اما با این وجود استقبال مردم از او در سفرهای استانی اش به حداقل رسید و حال هم تبدیل شده است به اسطوره ای منفور که مردم نگران این هستند که نکند منتخب بعدی هم مانند او شود!

این مطلب نکته ی بسیار مهم و قابل توجهی را برای نامزد های ریاست جمهوری به همراه دارد و باید گفت که رمز پیروزیشان نهفته در همین مطلب است.شجره طیبه _ طیبه علی

که همه ی مسائل مطرح شده مهم هستند و جزو خواسته های مردم و البته این حقوق مسلمشان است ، اما حواستان باشد با تخریب دولت در این زمینه ها و مانور روی کار زیاد و مرد عمل بودن و مغالطه برای قبولاندن کوتاه نیامدن در برابر دشمن و ... اقتصاد و بیکاری و تورم و فرهنگ و ... که همه در یک کفه ی ترازوست نمی توانید جایی در دل این مردم باز کنید!

کفه ی دیگر ترازو تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه است ، همان که احمدی نژاد ضربه ی بزرگی از آن خورد ، جلو افتادن و عقب افتادن از ولی پرتگاهی است که سقوط از آن پیامد های بسیار ناگواری را در پی خواهد داشت.

خوش بختانه این نکته طوری نیست که حالا بخواهید با سخنرانی هایتان آن را نمایان کنید بلکه با مطالعه در سوابق تک تک شما و فاصله گرفتن دیدگاه هایتان در زمان حاضر از ولی فقیه می شود به نتایج خوبی رسید.

حالا هی شما شعار بدهید و هی ... بماند ... .

پاشنه آشیل نفوذ در دل های امت اسلامی جمهوری اسلامی ایران تبعیت محض و همراهی با امام امت است ...


نگاشته شده در چهارشنبه 92/3/8ساعت 4:15 عصر به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak