سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 به تاسی از رهبرم امام خامنه ای لازم می دانم که در آغاز سخن برای رئیس جمهور منتخب کشورم آرزوی توفیق کنم  و با اطاعت از ایشان همکاری صمیمانه ام با دولت جدید را اعلام می دارم.

***

و اما تبریکات فراوان خود را نیز خدمت گروه موفقی عرض می دارم که با یک مدیریت موفق و قوی باز هم توانست مردم را دور بزند!

***

 ان شاالله که آن چه پیش آمده خیر است و من به این مسئله اعتقاد قوی دارم چرا که با مسائل و مشکلاتی که تا کنون پشت سر گذاشته ایم هیچ شک و شبهه ای باقی نمانده است که پشتیبان این مملکت امام زمان(عج) هستند چرا که این مردم وفادار پشتیبان ولایت فقیه بوده اند و هستند و خواهند بود ان شاالله.شجره طیبه _ طیبه علی

***

و اما درخواست تامل و درنگ زیرکانه ای را خواستارم از گروهی دیگر که لطفا از گروه قبلی درس بگیرند و هماهنگ تر و یک دل و فداکارانه تر عمل کنند و منافع و افکار شخصی خود را کنار بگذارند .

و خواهان این مهم هستم که  آیت الله مصباح یزدی گرانقدر برای اصول گرایان یا راستی ها در نقش یک فرمانده قوی مانند هاشمی رفسنجانی برای چپی ها باشند!

اگر این طور بود نباید لنکرانی و یا جلیلی به عنوان گزینه ی اصلح و نماد مقاومت معرفی می شدند که این بساط پیش بیاید که خودتان بهتر از هر کس دیگری می دانید کدام بساط را می گویم ، نمونه اش همین که حالا می گویند مردم ایران مقاومت را نمی خواهند و ... .

تکلیف فقط انتخاب وسیله درست نیست ، حصول نتیجه ی قابل قبول است. پس کاش بهتر عمل شده بود.

باید با تدبیر و مدیریت قوی تری این جریان اداره می شد و باید پذیرفت که این دقیقا همان ظرفیتی  است که آقای جلیلی در پاسخ به این که تیم قوی ندارید گفته بودند : مگر  غیر از این بود که در جبهه ها یک ظرفیتی ایجاد شده بود بچه های شما می رفتند و کار ها و انجام می دادند و ... ( نقل به مضمون)

آقای جلیلی با این دیدگاه شما همین آش شلم شوربایی که پخته شده است آماده می شد در کشور!

لازم می دانم در این جا به دو نکته درهمین مورد اشاره کنم : 
یک _ این که آن زمان جنگ با چشم هایمان دیدنی بود و با گوشت و پوست و استخوانمان لمس شده بود پس باور شده بود اما جنگ امروز جنگ نرمی است که با وجود تذکرات رهبر هنوز خیلی ها آن را نمی بینند.
دو _ در جنگ آن روز جبهه ی مقابل ما دشمن خارجی بود و تکلیف مشخص اما آیا جبهه ی امروز مرز بندی مشخصی دارد که بشود صراحتا گفت این حق است و آن باطل؟

خیر این طور نیست ، زیرا فکر نمی کنم الان دیگر شخصی در کشور باشد که مخالف نظام باشد یا حتی رهبری عزیز ، این را در رای دادن ها می شود مشاهده کرد.

***

بگذریم ...

متاسفانه شد آن چه باید نمی شد ...

ولی ان شاالله که حجت الاسلام روحانی با تبعیت محض از ولی فقیه به رئیس جمهوری بی بدیل تبدیل شوند ، چرا که عاقبت بخیری چیزی نیست که بشود از حالا برای آن تصمیم گرفت و درباره اش سخن گفت.

***

این نکته هم فراموش نشود که مردم معتقد و ولایت مدار ما در این صحنه باز هم کوتاهی نکردند و کم نگذاشتند ولی متاسفانه ضعف هایی که به آن اشاره شد باعث رقم خوردن چنین مسائلی شد که حالا باید خیلی چیز ها را بشنویم و فقط سکوت کنیم.


 

 مهم نوشت:
می دانی ...
خیلی باید سوخته باشد این دل
تا...
به نقد بکشی گفتمانی راکه حامی آن هستی


نگاشته شده در دوشنبه 92/3/27ساعت 10:52 صبح به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak