سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه حر ف ها؟!

انسان گاهی اوقات چیزهایی می بیند و می شنود که نمی داند که گریه کند یا بخندد!
مثلا وقتی که در ستاد
مردمی آقای میرحسین موسوی عکس هایی می بیند از زمان نخست وزیری ایشان در بین گروه های زیادی از مردم هواخواه!!(البته منظور همان مسئولیتن وقت هستند)
و خبرنامه ای داخلی از دفتر ارتباطات مردمی ایشان به همراه برگه ای دیگر که( ما به میر حسین رای می دهیم چون میگه)خوبه حالا خودشونم می دونن که فقط میگه!
یه جملش که خیلی تقلبی است:بسیج مدرسه ی عشق است! این و میر حسین گفته یا...؟؟ راستی پشت همین برگه حکم انتصاب ایشان به سمت امور جانبازان از طرف امام خمینی(ره) است!
به نوبت باید ازهمه این ها صحبت بشود پس اول می رویم سراغ خبرنامه که همه مطالبش بدون ذکر منبع مجاز می باشد است!!
مثلا گفته شده : برابر با یکی از جدید ترین نظر سنجی ها رای میرحسین موسوی در استان هایی چون ا.. و ا.. بیش از دوبرابر رای احمدی نژاد است و در استان های دیگری نیز چون خ.. و قم و ک.. و آ.. پیروزی موسوی بر رقیب خود قطعی است. !!!!!!!!!!!
یا نقل قولی که از همسر شهیدی داشته اند که در قسمتی از آن آمده:آقای احمدی نژاد ظاهر و لباس های ساده ای می پوشند که این امر بسیار پسندیده است(جای شکرش باقی است نگفته اند ریاست)! اما این گونه رفتارها برای کشور برنامه نمی شود!
و نکته ای که به قول آنها جالب توجه است و به قول ما خیلی جالب توجه است اینکه:در نظر سنجی هایی که پرسشگران به در خانه ها یا ادارات و محل کار مراجعه کرده اند رای احمدی نژاد بالاتر از نظر سنجی هایی است که مردم در خیابان ها و پارک ها به پرسشگران پاسخ داده اند!
برای شما جالب بود یا نه؟؟! آخر کدام نظرسنجی؟ اصلا این هم شد نظر سنجی؟!!!
و اما درجواب برنامه های کشور باید گفت:نمردیم و مفهوم برنامه های کشوری را نیز فهمیدیم:
به مشاورت هاشمی و خاتمی افتخار می کنم!
در رابطه با آمریکا باید صبر کرد!!
خط اصلی برنامه اقتصادی را بالندگی تولید،شکوفایی،کار آفرینی و ثبات و پیشرفت میدانم!!! 
عدالت ضامن توسعه ملی است و هیچ گاه به مفهوم توزیع فقر نمی باشد!(آفرین! چه هوشی؟! چه کسی گفته که عدالت به آن مفهومی که گفته اید است)
؟؟
و مهم تر از همه که ایشان مورد تایید همه جانبه حضرت امام خمینی(ره)بوده اند!(چطور هنگام افتخار کردن به مشاورت هاشمی و خاتمی ... آن وقت تایید همه جانبه ی امام؟امام جانشینی نیز دارند دیگر چطور افتخار و حمایت ایشان نه...)؟؟
و اما حکم انتصاب!
در این حکم که بعد از جنگ تحمیلی صادر شده امام(ره) فرموده اند که« با توجه به حجم عظیم خرابی ها نباید انتظار اصلاح و باز سازی سریع امور را داشت.و...» خوب، بعد از این کسانی که روی کار آمدند مگر چقدر توانستند اصلاحات را انجام دهند؟ حال اصلاحات هیچ چقدر بر حجم این خرابی ها افزودند و دم از اصلاحات زدند!؟ آن زمان اکثر خرابی ها مربوط به جنگ بود و ساخت و سازی اما این خرابی های اقتصادی و فرهنگی را چه کسانی به بار آوردند که حالا باز هم با شعار اصلاح کردن این خرابی ها می خواهند روی کار بیایند؟؟ انتظار ندارید که باور کنیم همه ی این خرابی ها در این چهار سال به بار آمده؟؟؟؟؟
و  امام در ادامه ی همان صحبت های قبلی فرموده اند که«البته این سخن ها از باب تذکر به مومنین است و الا مردم وفادار و انقلابی کشورمان برای به دست آوردن استقلال واقعی و رسیدن به خود کفایی بیشتر از این ها آماده صبر و فداکاری هستند.
و من مطمئنم که ملت ایران یک لحظه استقلال و عزت خود را با هزار سال زندگی در ناز و نعمت ولی وابسته به اجانب و بیگانگان معاوضه نمی کند.»
حالا جناب میرحسین شما برو همچنان در برابر امریکا صبر کن.(بنشین و صبری پیش گیر/ دنبال کار خویش گیر)!
جمله هایی که باید بزرگ و پر رنگ نوشته شوند این ها هستند نه آن چند جمله ی قدردانی امام از شما! ملاک را هم که باید بدانید احتمالا میزان فعلی افراد است؟؟!!
خلاصه از ما گفتن بود از هرکسی هم که دلش بخواهد شنیدن! ولی رای ما جناب دکتر محمود احمدی نژاد هستند که به معنای واقعی رئیس جمهوری مردمی و انقلابی هستند.

 


نگاشته شده در سه شنبه 88/2/22ساعت 1:24 عصر به قلم طیبــــــه علـــــی حدیث عشق ( ) |

Design By : Pichak