• وبلاگ : شـــجـــره طيّـــبــــه
  • يادداشت : سحرگاه بعد از فراق حضرت امام (ره)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بسم الله القهار الجبار

    بخشي از بيانيه جمعي از فدائيان ولايت

    در پي اهانت وقيحانه مزدوران خودفروخته به ساحت ملكوتي ولايت

    بار ديگر دست شيطان از آستين عنصري زبون و خودفروخته بيرون آمد تا بر چهره درخشان نائب امام زمان(عج) پنجه كشد تا ضمن اينكه اندكي از شراره هاي آتش خشم ناشي شكستهاي گذشته را فرو مي نشاند ، اذهان را از فرمايشات بسيار مهم و نهايي ولي امر مسلمين در برخورد با سران فتنه منحرف نمايد.

    اين هتاكي سخيف و شيطنت آميز در حالي صورت گرفت كه اين عنصر مفلوك قبلاً نيز بارها بلاهت و حماقت خويش را در اهانت به بزرگان نشان داده و به نوعي مهره سوخته و غيرقابل اعتنا تبديل گرديده بود.

    اگر شعله هاي خشم فدائيان ولايت اين عنصر بي مقدار را در كام خويش فرو نمي كشد فقط و فقط به خاطر احترام به قانون و فرمان ولايت در رعايت آن است والا اين آلت دست شيطان بعد از اين وقاحت كامل ، به سرعت به سزاي عمل ننگينش مي رسيد.

    شياطين و مسئولان غافل يقين داشته باشند همانگونه كه امام غيوران در مواجهه با سلمان رشدي شيطان ملاحظه قيود جامعه بين المللي را نكرده و بر نابوديش حكم قاطع و بي ترديد دادند ، اگر مقدسات ما در اين جامعه محترم شمرده نشود و مورد هتاكي قرار گيرد ، ديگر هيچ خط قرمزي براي ما اهميت ندارد و خميني بت شكن با " بند ميم" وصيت نامه الهي سياسي خويش تكليف ما را روشن كرده است.

    اگر مي خواهيد كه شعله هاي خشم مقدس ما براي سوزاندان هستي شياطين هتاك زبانه نكشد ، زودتر وارد عمل شويد و قانون را به اجرا بگذاريد ، انتظار جامعه اسلامي از شما اين است

    اگر امواج خروشان و خشمگين عاشقان ولايت از سراسر كشور به حركت درنيامدند تا با تحصن در جلوي خانه ملت اين عنصر خودفروخته را از اين مكان مقدس بيرون كشيده و به سزاي عمل ننگينش برسانند به اين خاطر بود تا به قانون و مجريان قانون فرصت عمل به وظيفه داده شودu313.ir